25 май 2009

Rafting story

http://picasaweb.google.bg/pufpafisis/RaftingStory?authkey=Gv1sRgCN6J8eythsDxfA#
И така, речено - сторено!
първо да уточна, че много се радвам, че рафтинга се състоя в събота, въпреки че много хора можеха да дойдат в неделя, но аз упорито не исках да променя датата. Така пропуснахме земетресенята и блокирането на Кресненското дефиле. На всички пропусали това спускане, искам да напомня, че просто е трябвало да им се случи нещо друго :)

Спускане отново ще има! За желаещите да се ориентират до края на месеца.
Ето и някой практични съвета:
1. Не прекалявайте с бирата и хапването преди спускането ;)
2. Знайте, че не само ще намокрите всичко с което влезете, но ще сте мокри още преди да влезете :D
3. Каската и жилетката са задължителни, неопрена - пожелание, така че ако не искате да носите нещо което минава от човек на човек с кратка почивка през един бидон с някакъв разтвор, просто си носете резервни дрехи. Водата не е студена, или поне аз не съм мислила за това.
4. Вземете си гащи!
5. Слънцезащитен крем (дори да няма слънце, усмивките след това ще са достатъчно заслепителни/ неважи в случаите когато усмихващия не знае какво е четка за зъби :D)
6. Отидете с приятели, напълнете цяла лодка! (има 4 и 6 местни)

Това е прeживяване което мога да препоръчам на всички (случаите с водин фобии са изключение). За хората с нисък праг на адреналин, това ще е едно разтърсващо изживяване което няма да забравят, но няма и да освободят "баровия стол". За тези които са свикнали да са носят на ръба на вълната, ще е приятно и ободряващо. По скалата за адреналин от 1 до 10, рафтинга може би е някъде към ...5?! Разбира се всичко зависи от ситуацията сигурна съм, че може и далеч да надскочи десетката :)

Следващото приключение е каякинг!!!
Смятам, че за него изключително важно е да избереш пратньора си.

3 коментара:

  1. ох, аз много се чудя, дали да пробвам..
    страх ме е от вода, ако не е в плувен басейн не по-дълбок от 150см ми е доста дискомфортно.
    като ходя на море влизам само да се намокря хубаво за 5 мин и това е :) не мога и да плувам..

    ОтговорИзтриване
  2. хаха, и ние на борда имахме двама НЕплувци - това не е проблем. Щото всичко плува и каската ти и тя плува, въпроса е да не те е страх от водата.
    Не мисля, че може да не ти хареса, но... както го усещаш ;)

    ОтговорИзтриване
  3. :) Ети, със сигурност трябва да пробваш - адски ще ти хареса!!! Аз също не съм плувец, но съм била на рафтинг и да ти кажа последното нещо, за което мислих тогава е, че не мога да плувам :))) просто преживяването е един път. Само ще добавя, Сис, че няколко леки "дръпки" предис пускането много добре влизат ;))))

    ОтговорИзтриване