15 септември 2009

Време за Театро!!!

Най-културния сезон започна! Концертни, театрални, спортни зали - всичко се пълни.
А и какво по-добро за вече не толкова топлите вечери :))
Престоящите събития са много и разнообрази. Но театъра в мене си има едно специално местенце, за това ви призовавам - нека театрим :))

Има няколко постановки, който с желание е нетърпение чакам.
Да изберем първата?!. Въпреки че изживяването винаги е лично, няма по-хубаво от това да споделиш хубавото :))

Постановките са от дясно на вашето внимание ;)

9 коментара:

  1. За тази снимчица са надничала зад кулисите ли........

    ОтговорИзтриване
  2. Анонимният коментар е от мен - Андрея :)

    ОтговорИзтриване
  3. аз съм за Камен Донев, само дано съм тук на 1ви! :)

    ОтговорИзтриване
  4. Татъм, както вчера имаше билети, така вече няма - за Народното творчество. Не че му учудва, трябваше май направо да взема 10-на билетчета :D:D:D
    Но връзките са задействани, така че... следващата постановка е наша :)
    Но нека видим и нещо друго ;)

    ОтговорИзтриване
  5. Извинявам се на всички за некоректното изписване на втората постановка – Великолепния рогоносец. Закупуването на билети ще се извърши на 18.09, а не след 3293 дни ;)

    П.С Със специални благодарности на Филип Георгиев :)

    ОтговорИзтриване
  6. амм никой ли не е навит за Вечеря за тъпаци? :)

    ОтговорИзтриване
  7. Ха, ми Момчи, тамън на време! :))
    И аз за нея си мислех, незнам защо, как съм я пропуснала?! ми сега....

    ОтговорИзтриване
  8. Освен това този сезон има 10тина силни премиери в Софийските и Пловдивския театър, между които нови постановки на Явор Гърдев, Мариус, Деси Шпатова, Азарян, Галин Стоев, Театър Кредо, Теди Москов ( включително моноспектакъл на Мая Новоселска в половдивския театър). Вече започнах да дебна програмите и касите на театрите и да тормозя билетопродавачките:)) Ваня

    ОтговорИзтриване