02 февруари 2010

Списък

(rofl) (rofl) (rofl) and again...ROLF… Просто няма как да не се засмея с глас при споменаването на тази дума - списък. Още от времето на лагерите и зелените училища винаги съм се изумявала, когато другарчето по стая извади прилежно сгънатите дрешки и подредени вещи от сака си (куфар) и след края на престоя се изваждаше списък, по който по-ранно е бил събран багажа и сега по него трябва внимателно да се чекне всичко, та да няма нещо забравено :D:D:D

Списъци, планове, графици... все непознати способи за организиране на времето. Но... Тече, всичко тече - времето няма бряг и ни влече - няма как... И тъй всяко нещо с времето си. Край на безгрижието! Вече не е очарователно да си небрежен, леко непохватен, малко разсеян, усмивката вече не струва нищо. На почит са леденото изражение, празния поглед, скръстените пръсти по време на разговор. - Нима е вярно всичко това?!

Това ли е шаблонът, по който трябва да се прекроя, за да съм "успешна"?


Ще рискувам! Неизменно промяната е съпътстваща, и аз дори имам планове за август в началото на февруари, или по-точно идея, желание как да прекарам лятото. Имам план за излизане за следващата седмица с приятели. Имам и други нахвърлени неща из (виртуалния си) календар. Но няма, да стана роб на точно премислини действия и бездействия. Няма! Дори няма да използвам думата няма - просто ще кажа:

"в този миг ще се радвам, в този миг ще живея, в този миг ще обичам, ще искам, ще търся и ще намеря" :))

но никога за сметка на друг :))

Ами това беше, аз си изпуснах моята пара :DDD

А, да мисля това да ми е последния пост :))
Благодаря! Беше ми забавно :))

7 коментара:

  1. Ще те прасна, липсваш ми - не се връзвай на глупостите на псевдо корпоративния свят! Има и други светове и ти си там. Не ме карай сега да ти пея смешни БГ песни от типа на „Ще те намеря“. Ето поне да се посмееш на клипа:

    http://vbox7.com/play:99e70865

    ОтговорИзтриване
  2. Ако не си правиш планове как ще се колебаеш после какво да правиш? :)))
    Марго, клипа кърти. До сега не бях виждал толкова много гейове на едно място :))

    ОтговорИзтриване
  3. :) Ей, Сискоооо!!!! Ама верно се стягай и продължавай да пишеш, да мечтаеш, да планираш без план и график :))) Целувкиии :*

    ОтговорИзтриване
  4. :)) не си се променила :))
    Айде чакам следващото излияние!!!
    познай кой е???

    ОтговорИзтриване
  5. брррр
    Силата на "заричането" и тук ме намери. Откакто написах последното изречение, музата за писане на всякакви теми не ме е напускала.
    Аз съм си добре, но неспособността да реагирам на момента, или по-точно безсилието когато стоя срещу глух, сляп, без нерви индивид изкарва бесовете от мен, преди да мога да ги обуздая (това само понякога, друг път се случва и по-добре да се справям) :D
    А относно „познай кой е?” дори нямам усещане за мъж или жена. Все пак съм „древна” толкова затворени страници и не дочетени книги…..Излез на светло :))

    ОтговорИзтриване
  6. vuzhistavam ti se i mnogo te obi4am

    ОтговорИзтриване