09 януари 2014

Желания 2014


Хайде пътешественици, няма време за зимен сън!
Да раздвижим приключенския си дух, да помечтаем и да сбъднем поне една желана дестинация! И тази година ще е по-лесно защото някой мисли за нашите желания :)
Eто на какво се натъкнах преди няколко дни в списание 360 - Желания 2014 – Mission possible!


И понеже когато нещата опрат до пътуване аз не мога да си трая, ще споделя с вас моите три дестинации. Надявам се това да не ме дисквалифицира по някакъв начин :)) Но мечтите са най-сладки когато има с кого да ги споделиш.

И така за тази година си пожелавам:
Да стигна до с. Емен, Великотърново. Защо? Защото има всичко – Еко пътека, каньон, пещера, водопад, а всичко това гарантира едно незабравимо изживяване. Навярно може да се съчетае и със скално катерене, обход на пещерите, или най-малкото забавление под водопада и в естествения вир.

Другото ми желание, което се е затаило в мен вече трета година е да се гмурна и посветя на подводния свят. Все пак около 70% от Земята е вода, срамота е да нямаме лично преживяване с този един цял свят. А къде? Ето тук вече нямам много претенции, но това е изживяване което може да се съчетае с много други приятни съпътстващи удоволствия.

Третото място е Шуменското плато. Години наред имах изградено съвсем погрешно впечатление за този район. А се оказва че мястото хич не е скучно. Има доста подходящи и приятни трасета за колоездене, което би направили една екскурзия доста приятна и разнообразна. В близост могат да се видият: Мадарско плато и Мадарския конник,  скалните манастири, археологическите  резервати Плиска и Преслав и така да се направи един чудесен историческо-културен-туристически маршрут.

Има още хиляди места в България които не съм посещавала и всички те се надпреварват помежду си, кое ще бъде преживяно първо. Пожелавам си всяка година поне по-три да бъдат чекнати J

1 коментар:

  1. В този ред на мисли аз съм си избрала крайдунавската алея и смятам да стигна до Германия по нея - видях, че една мацка го е правила сама, но аз си търся компания, поне засега.

    ОтговорИзтриване