22 юни 2011

КОПРИНА

Книжка, подарък!
Като ученичка, често получавах книги за рождените си дни, и честно да си кажа, не бяха сред любимите ми подаръци. Но сега, едно-две десетилетия по късно, книигите се превърнаха в едни от най-цените подаръци за мен!

Алесандро Барико, бе неизвестен италиански писател за мен до този момент. "КОПРИНА" е първата негова творба, която прочетох благодарение на Чилко, но няма да е последната. Да се готви "ОКЕАН МОРЕ"

"Коприна" е лека, нежна и различна история. Не е любовен роман, но е изпълнен с любов! Има и любовен акт, въображаем и за това е идеален. Историята не е съвсем пълна. Всеки сам я доразвива. Има сюжет и ключови моменти, но емоцията главно зависи от читателя! Това е книга написана, така че ако не четеш между редовете няма да те грабне. Чувствата не са разкрити: копнежа, избора, дилемата, борбата, за тях може да разбереш само ако си се докосвал до подобна история или ако си мечтал за подобно предизвикателство. Мога да кажа, че в творбата няма нито една излишна дума, даже на моменти ми се искаше да има и още!

Има и филм с Майкъл Пит и Кийра Найтли, филма е красив, с много добре уловени моменти, но смятам че не трябва да се гледа непосредствено преди или след книгата. Ако решите да научите историята чрез киното, а не чрез книгата, то изберете момент в който сте спокойни, с нагласата за вглъбяване, нежност изразена без думи. 

1 коментар:

  1. Най-добрия начин да се запознаеш с една история е чрез книгата. И на мен това не ми бяха любимите подаръци като дете, но се превърнаха в такива :)

    ОтговорИзтриване