11 ноември 2010

Подкрепи застрашените диви животни в България!


Тази кауза ми харесва! Все още имаме шанс да запазим част от дивата си природа, както и нейните обитател. Не ми допадат особено лозунгите от рекламната кампания, но това си е друга бира.

По мой наблюдения вече сме се по уморили от всякакви дарителски кампании, но явно отново трябва да вземем нещата в свой ръце. Хубавото при този род инициативи е, че поне има хора които са се взели с организацията на целия този процес. Направили са схема по която да се съберат средства и план, как да бъдат максимално добре използвани и разпределени. Доброто няма да е само за нас, нека позволим и на малчуганите след нас да се радват на прелитащите щъркели и да се страхуват нощем от бухали и кукумявки. 

Това което също много ми допадна е съвместната игра на Виваком и Анимал планет. Наградите доколкото видях са тениски, но хубавото е, че наистина трябва да си по на ТИ с дивата природа за да си я спечелиш. И срам не срам, ще споделя, че не се справих с теста. Сега отварям енциклопедиите и съм твърдо решена да си спечеля награда :))

Междувременно пуснах в обръщение моето левче. Сигурна съм, че ще свърши добра работа!!!
sms с текст DMS VIVA на номер 17777

Няма коментари:

Публикуване на коментар