03 февруари 2009

Кафеварката!


Ето я! Дългоочакваната награда! Спечелих си я от радио FM+

Обикновено го слушам само сутрин докато пътувам към работа - КОФЕИН с Тони и Сашо - супер старт за деня, направо се заливам от смях. Та един доста объркан и неварвежен ден отивам да взема майка за да я закарам някъде и от там още 10-на неща за свършване. Радиото въобще не е сменено, правилата на играта познати - чуваш една камбанка и се обаждаш, трябва да си девети, после да избереш топка от 1 до 222 (това малко на слуки) и ако никой преди не е казал това число, (играта продължава вече 2 седмица и на ден се теглят сигурно по 5-6 числа) ПЕЧЕЛИШ - нещичко си. И така чувам звънене, трескаво ровя за телефона, давам мигач, отбивам, майка ми изпада в паника, предполага хиляда и сто неща които да обяснат поведението и зън-зън вие сте девети - ами сега? Трябва да кажа число! Имам късмет, мама миналата седмица ми е гледала на кафе (така си уплътняваме срещите с нея) - тука виждам две осмици, каза тя. И аз бум изстрелвам числото 88, и какво - печеля кафеварка! :)
Голям зор докато я взема, но вече е си е при мен - всички да се чувстват поканени на по кафе ;)
Малко след това участвах в един конкурс и го спечелих, после пък на една томбола на Нова Визия пак спечелих, скоро мисля да пусна тото :)
Има една поговорка: "Не предизвиквай късмета си", аз пък казвам, че трябва и да го предизвикваме и викаме, и търсим, и най-вече да вярваме в него.

5 коментара:

  1. Аз предпочитам да бъда почерпен след като спечелиш от тотото :)))

    ОтговорИзтриване
  2. Eh, toz tvoi kusmet - nikoga ne izneveriava

    ОтговорИзтриване
  3. Е как ще ми изневерява, нали си го коткам :D

    ОтговорИзтриване
  4. ха ха
    не вярвах много много в гледането на кафе и все се смеех на майка ти докато не видя една буква С и след нея едно бебе ха ха
    абе сега не ми е много смешно :) Сиска подарявам ти бебето поне за малко а?какво ще кажеш пък и то е почти отгледано вече е почти на 5 :)

    ОтговорИзтриване
  5. Румииииии, внимавай! Аз Миленка я взимам веднага, ама ти какво ще правиш без нея?

    ОтговорИзтриване