10 март 2009

През март

А така, видяхте ли какво стана?!

Почвам да се обърквам!

Първо във вторник карахме, после се пекохме, после пак карахме, после не помня. После беше топло, пихме бира на вън. После дойде есента, много и се зарадвах (много, много, колкото можеш да и се радваш докато шофираш). После влезнахме в снега, после бързо си тръгнахме. Имаше и малко дъждец, ей тъй пролетно. А вчера .... Юле бъркам ли се, или се разхождахме дълго (по шорткъта), беше топла нощ, луната пълна, свода обсипан, и милион мечти .... . А на сутринта, сякаш всичко това било е насън (може би любовта ми те плаши, а може би не, на-на-наааа). Или пък сега съм потънала в бял и мокър сън?! Вятър и мъгла.

Явно Март, ще мине под знака на обрата, някой казват, че това е типично?!

5 коментара:

  1. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  2. хубава вечер беше...сутринта и аз бях много изненадана, но после като върнах лентата си спомних, че като се прибирахме валеше :))

    ОтговорИзтриване
  3. Валяло е?! Сигурна ли си, аз пък мога почти да кажа че слънце грееше!!! ОООО, никви зелени, жълти, оранжави шотове, текила,бира, гриин пиис, металик, продижди, ману чао, масив, трики накуп ....

    ОтговорИзтриване
  4. е май добре ви се отразява :)

    ОтговорИзтриване