22 март 2009

Колко се радвам, че те има!

В деня на всеки ден рожден, прието е подаръци да се даряват. За да изразим радостта. Но моите чувства не мога да ги опаковам, в кутия няма да се съберат. Радостта от факта, че те има няма как да израза. Ти за мен си сила. Любовта от теб строй. С принципи железни и ласка нежна по пътя си вървиш. Но стига го увъртах, подарък имам аз за теб. Той е в думите облечен, но знам, че ще ме разбереш. Ти си в моите мисли, и желая ти добро.

Подарявам ти небето, за да можеш свободно да летиш,
Подарявам ти звездите, за да има към какво да се стремиш,
Подарявам ти луната, за да има светлина дори в тъмата.
Морето вечно ще е твое, мечти безброй ще подслони.
Дарявам ти лъчите, да топлят твоята душа, така както ти сгряваш нашите сърца.
И нека има топъл летен дъжд, а подир това дъгата.
Птичи песни да звучат и пеперуди нежно да летят.
Честит Рожден Ден, како !

4 коментара:

  1. Думите са много силно оръжие! Аз, съм обезоръжена и много развълнувана ... то е ясно коментарът ми пристига със 1/2 месец закъснение.Обичам те и съм щастлива че те има.
    Кака :)

    ОтговорИзтриване