20 март 2009

НОВО ХОБИ

Хоби, хоби, колко да е хоби :)

А и колко да е ново? Имала ли съм, нямала ли съм други?!

Лесно се паля по всякакви неща, а после ..... фиул-фиул :D

Е не мога да кажа че съм вятърничава /аз не мога, ама всеки си има мнение ;)/
По-скоро бих казала, че взимам това от което имам нужда и после се насочвам на другаде :)
И ако има нещо което съм оставила с неохота това е Капоейрата. Ама някой да не си помисли, че нещо .... Това е върховно изживяване, много освобождаващо, ама не като йогата. Или пък учителя беше много добър, ей така някак на шега се изправяш на ръце и започваш да ходиш, преобръщаш се по незнайни начини, и откриваш странни способности на тялото - всеки да опита :D

Еееее, пак се отплеснах /нали знаете :p/
Та някои от вас знаят, че напоследък незнайно защо, ама шофирането ми действа мнооого отпускащо, че чек заспиващо. И понеже смятам, че не е редно да се заспива на светофарите, та си измислих "ново хоби" - ситроснимане /идва от Ситроен и снимане :D/.
Не е кой знае какво, но вече не ми се спи. Жалко, че все не мога да заснема прибягващите пешеходци по платното. Да ви кажа бързичко бягат :)

http://picasaweb.google.bg/pufpafisis/Dvijenie#

3 коментара:

  1. 4 точки за пенсинер
    8 за стротелни работници
    15 за дечица (малки са и бягат бързо)

    ОтговорИзтриване
  2. блахахха :D:D:D
    много точки даваш за работник, те знаеш ли колок са много?!

    ОтговорИзтриване